יום שבת, 15 בינואר 2011

מאוהבת...

לפני כחודש הכרתי והתאהבתי!
הכרתי את יעל (yaelel), את משפחתה וכמובן את עיסת הנייר והתאהבתי!!!
היה זה בוקר יום שישי, השמש חייכה במרום. התעוררתי באושר רב ובידיעה שיהיה יום נהדר. ארגנתי את הילדים ושלחתי אותם לגן ולבית הספר. בשעה שמונה התחלתי בתנועה לכיוון באר יעקב. כן שעה לפני הזמן. כשאני לא מכירה מקומות ולא יודעת הערכת זמן אני משתדלת לצאת מוקדם יותר. טוב שעשיתי כך באותו הבוקר. מכפר סבא אני יוצאת בכביש העוקף (55) דרך צומת עדנים למחלף ירקון ומשם על כביש 5 לכיוון צומת מורשה ומשם לכביש גהה. עומס התנועה לקראת צומת עדנים נראהלי חשוד ביום שישי בבוקר. חסמו את הכביש ואי אפשר להגיע למחלף ירקון!! למה??? מירוץ הוד השרון התקיים דווקא באותו הבוקר. מיד התחילו עומסי תנועה כי הישראלים לא חושבים צעד אחד קדימה. איכשהו תימרנתי ועשיתי פניית פרסה אחרי עיקוב של חצי שעה. עכשיו צריך להגיע ליציאה השנייה של כפר סבא- צומת רעננה. טלפון קצר ליעל בהודעה שיש סיכוי שאאחר מעט. יעל הרגיעה ואמרה שזה בסדר ושלא אלחץ. תודות לGPS לא התבלבלתי במחלפים והגעתי אליה תוך 20 דקות! הגעתי 5 דקות לפני הזמן!!! אני יכולה לקבל רשיון טייס?

נכנסתי ליעל הביתה וכל העולם נעצר מלכת! שכחתי מהמירוץ, שכחתי שטסתי כל הדרך. נכנסתי לבית מלא רוגע ושלווה. עד שהילה המקסימה הגיעה יעל פינקה אותי בכוס קפה, עוגה ולחמניות נהדרות. לביתה הגעתי גם בשבוע שאחרי כדי להשלים עבודה. הספקתי להכיר את הבנות המקסימות, גל ומאיה. גל היא עורכת דין בנשמה. ילדה שלא מתביישת לדבר, ילדה שיודעת לדבר והיא כובשת את הלב. מאיה המתולתלת, חולת השוקולד, עצמאית בשטח ומתחשק להיות בחברתה ללא הפסקה. ויעל מנצחת על שתיהן באהבה ובהבנה רבה. את המדען הבכור לא הספקנו להכיר, אמר שלום ורץ לענייניו. עם כל זה, ליעל בעל מקסים שעוזר ותומך. בקיצור, בית ומשפחה מקסימה ואוהבת! המשיכו כך ושלא ייגמר לכם לעולם!

רגע, יש עוד לספר על עיסת הנייר!!! התחלתי לעבוד ונהנתי מהמגע, מהתוצאה וכמובן מהאווירה! ואחרי הרבה מילים הגיע הזמן לתמונות.
נתחיל ביצירה השגרתית והמקסימה- הבבושקה שהפכה להיות קישותיק:

הכנתי גם קערה שהחתמתי עליה עם סטאזון. חשוב לדעת: על סטאזון יש למרוח לכה על בסיס מים ולא על בסיס שמן!!!


כשיעל אמרה שמכינים קופסא, ידעתי שאני מקדישה אותה לבן שלי שלא נהנה כלל מהיצירות שלי. דור אוהב מכוניות ובעיקר את ספידי מקווין. הפלתי על יעל את הפצצה- אני רוצה שידית הקופסא תהיה מכונית בצורת ספידי מקווין! יעל לא התרגשה כלל ומיד חתכה קלקר וביקשה שאתחיל לצפות בעיסת נייר. את כבר סקרנים לדעת איך יצא? בבקשה:





כן, התלהבתי בכמות התמונות! דור התלהב מהיצירה, מילא אותה בדברים ולא הרשה לי להראות אותה לאף אחד!

יעל יקירתי, תודה רבה על הכל! נהנתי מכל רגע ומבטיחה לחזור שוב!

באהבה רבה,
רומינה


7 תגובות:

  1. איזה עבודות צבעוניות ושמחות! מדליק!

    השבמחק
  2. וואי יצא ממש ספידי מקווין!
    אהבתי את התוצאה :)
    (דרך אגב... הבן שלך שמע שעוד מעט יוצא הסרט מכוניות 2???..:))

    השבמחק
  3. אילו יצירות יפות!
    אהבתי במיוחד את הצלחת עם ההחתמה - פשוט מקסימה!!
    וגם אהבתי את הקופסה עם המכונית - מתוק במיוחד :-)

    מיכל

    השבמחק
  4. יופי של עבודות.... לא להאמין שזה עיסת נייר...

    השבמחק
  5. עבודות מקסימות !! הבן שלך בטח מאושר :-)

    השבמחק
  6. יווווווו.... רומינה! אין על העבודות שלך, הן יפיפיות בכל קנה מידה שאני יכולה לחשוב עליו. הקערה והקופסא יצאו לך מדהימות!
    ותודה על כל המחמאות, אני ממש מסמיקה פה מול המחשב. אני שמחה שהכרנו ועוד יותר שמחה שגם נפגשנו ☺.
    תודה רבה,

    יעל.

    השבמחק