יום שבת, 15 בינואר 2011

לפנק, לפנק, לפנק... (חלק ב')

ממשיכה את הרשומה הקודמת בנושא המתנות.
מתנה נוספת שהכנתי ליפעת קייטס כתודה על האירוח של מפגש הקומונה וכמתנת יום הולדת צנועה. תמונה בסגנון וינטאג'- קצת קרוע, קצת מיושן, חותמת בסגנון תמונות ישנות. את החותמת ניתן למצוא אצל מיקי מקובר.






התאהבתי בתמונה וכך גם קרין שראתה את אופן הכנתה. בשבת שלאחר מפגש קומונה דיגדג לי באצבעות והכנתי לי ולקרין את אותה התמונה (ללא התגית).

באותם צבעים הכנתי את המעמד המקסים שהכנתי כמתנה לזוכה בבלוג קנדי שאני עורכת לחגיגות שנה לבלוג.
את המעמד ניתן לתלות או להניח על שולחן העבודה. הוא יכול להכיל כלי כתיבה ודפי ממו, כלי עבודה ויצירה או כל דבר העולה על רוחכם.




את המתנה הבאה לא אני נותנת. בבלוג של ילדיסקו מתקיים בלוג קנדי מקסים. שלוש זוכות יוכלו לבחור אחת מערכות העץ של מטבחי פטיט. בהצלחה לי:-)

שנמשיך לפנק ולהתפנק.

המשך שבת מקסימה ושבוע טוב
רומינה

8 תגובות:

  1. איזו מסגרת יפהפייה!! אני מאוד אוהבת את הסגנון :) שזה רומנטי ווינטג'י, אבל לא יותר מדי עמוס...
    המעמד מקסים וגם מאוד רומנטי ועדין :)

    השבמחק
  2. רומינה, המעמד הזה פשוט משגע. רומנטי, דין וכ"כ מקסים והמסגרת יפיפיה

    השבמחק
  3. איזה יופי שיש לך כל כך הרבה סגנונות... התמונה מקסימה, והמעמד - הורס ! :-)

    השבמחק
  4. איזו מוכשקת!
    גם התמונה וגם המעמד יפים!
    שניהם זכייה למקבלים!

    השבמחק
  5. אולי מוכשקת... אבל התכוונתי ל- מוכשרת
    :-)

    השבמחק
  6. מקסים...מקסים....
    והמעמד - כל כך רוצה שהוא יהיה שלי !!!!
    אני מאוד אוהבת את העבודות שלך.

    השבמחק
  7. וואו, כל כך אהבתי, מקסים

    השבמחק
  8. טוב, את יודעת מה דעתי על התמונה...אני פשוט מאוהבת בה!!! והמעמד...יפייפייה! הפוסט הזה עושה לי חשק לעשות ווינטאג'...את המעמד ציפית בנייר ומרחת לכה? הוא נראה מבריק...

    השבמחק