יום שישי, 10 בדצמבר 2010

הולך להיות חורף חם...

בקומונה "צומת צבעים" אירגנה גלי "החלפה מחממת". הרעיון הראשון שעלה במוחי היה לרענן את "כישורי" הסריגה שלי ולסרוג לפיצ'ולה צעיף/שאל מחמם. "כישורי" הסריגה שלי מסתכמים בסבתא מוכשרת מאד שכל החיים סרגה חולצות מדהימות ושלימדה אותי עוד בנעוריי לסרוג. סרגתי בזמנו חולצה אחת ובזה מסתכמים הכישורים שלי התחום. כשניסיתי את מזלי אחרי המון המון שנים, הבנתי שזה לא הולך להיות קל. לקראת תאריך שליחת ההחלפה הבנתי שצעיף סרוג לא יהיה והתחלתי לחפש רעיונות אחרים. בינתיים קשת העלתה רשומה עם ההחלפה המחממת שהכינה. היא נתנה לאמא שלה לסרוג שאל. ואני שואלת את עצמי: "איך לא חשבתי על זה???" יכולתי לתת לסבתא שלי לסרוג במקומי!!!! כשניגשתי לסבתא זה כבר היה יומיים לפני הדד ליין. היא התנצלה ואמרה שיהיה לה קשה לעמוד בזמנים. ירדתי מעניין הצעיף:-(
הרעיון הנוסף שעלה לי היה להכין לביתה של פיצ'ולה שכמיה מפליז ורוד פוקסיה. קודם קניתי את הבד ורק אחר כך חיפשתי דוגמא לשכמיה ברשת. השכמיות הזריזות בלי תפירה דורשות כמות גדולה של בד, דבר שלא היה לי. לאחר שעות של חיפושים ברשת מצאתי הדרכה לשכמיה תפורה קלה מאד וכמות הבד שברשותי מספיקה לכך. בהנחייתה של אימי, המומחית בתפירה, השכמיה היתה מוכנה במהירות הבזק. נותר רק לגהץ את הדוגמאות שגזרתי מבעוד מועד ולתפור מסביב בתך זיג זג. לאחר תקלה קטנה בזמן הגיהוץ, הוספתי באמצעות טוליפ זהב לבד שני דודלים שנתנו טאצ' נוסף לעבודה. גזרתי את השוליים. אה- וואלה..... השכמיה מוכנה!!!!




אם הכנו לפיצ'ולה קטנה, אסור להזניח את פיצ'ול קטן. שכמיה או צעיף לא באים בחשבון לילד בן 5+. מצאתי הדרכה פשוטה לכפפות ללא אצבעות. מכיוון שלא ידעתי מה תחומי העניין שלו, לא ידעתי איזו אפליקציה לגהץ על הכפפות. הבחירה הסופית נפלה על חצים. בכוונה גיהצתי את החצים בכיוונים שונים. תדמיינו את הילד בתנועה של גיבור על - כפות ידיים באגרופים, יד אחת מושטת למעלה והשנייה למטה והחצים יראו את אותו הכיוון!!!
כמובן שהילדים שלי התלהבו מהתוצרים וביקשו שאכין גם להם את אותה ההחלפה.
מאד שמחתי לשמוע מיונית שילדיה אהבו את התוצרים. כיף לקבל החלפה אבל כיף יותר לשמוע את ההתלהבות מזה שקיבל את ההחלפה שהכנת לו!

אני קיבלתי את ההחלפה המחממת ממייה, אמא לאוצרות. לדואר הלכתי עם בתי, מיה. לא יכולנו להתאפק עד שנגיע הביתה, וקרענו את העטיפה כבר באוטו!!! מיה מיד חטפה את הכובע ולא היתה מוכנה להוריד אותו!!! היא טענה שזה בשבילה!!! מכיוון שכובעים אני לא חובשת -זה לא מסתדר עם התלתלים:-( הסכמתי לתת לה את הכובע. הכפפות נשארות אצלי ואת הצעיף החלטנו לחלוק ביחד. אתם קולטים שהבת שלי רק בת 8 (בעוד ארבעה ימים) והיא כבר מתחילה להשתלט לי על ארון הבגדים!!!!!!
ומיה מדגמנת את כל הסט (קצת התלהבנו)
ההחלפה הזאת תחמם אותנו כראוי בשבוע החורפי שמגיע אלינו!!! איזה כיף!!!! תודה!!!


תודה לגלי שאירגנה החלפה כל כך מחממת!!!

סופשבוע חורפי לכולם!

4 תגובות:

  1. מקסים, מקסים, מקסים! גם מה שהכנת וגם מה שקיבלת. איזה כיף זה לקבל משהו שבאמת חשבו עלייך כשהכינו אותו.
    תהנו ותבלו ושתמיד יהיה לכם חם ונעים.
    יעל.

    השבמחק
  2. איזה החלפה מחממת !! אהבתי שבחרת לחמם את הילדים, נשמע שהם קיבלו את המתנות שלהם בהתלהבות מדהימה !

    השבמחק
  3. יש משהו בתוצרים של הרגע האחרון שמתבשלים טוב... יצא מקסים. נדמה לי שיהיה לכם חורף חם...

    השבמחק
  4. איזו שכמייה יפייפיה!
    זכתה הפיצ'ולה!

    השבמחק