יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

עבודות ישנות חדשות

כותרת מוזרה, לא?
הכוונה היא לעבודות שעשיתי מזמן אך אני מעלה אותן לראשונה אחרי שנעלמתי להרבה זמן מהבלוג. בלי הרבה דיבורים, בעיקר תמונות:
בסדנה שהעבירה הגר הכנתי את המסגרת הבאה:






ביום ההולדת של אליס היא ערכה מפגש שבו הכנו לה ברכה ליום הולדת. הנה הברכה שלי:
אלה עבודות שעשיתי עם הילדים בצהרון. הראשון תליונים מפקקי בירה, השני תמונה מקופסאות טונה והשלישי לב  מקולב מתכת:




יש עוד כמה עבודות, רק שאני לא מוצאת את התמונות....
זהו להפעם. פוסט הבא אחרי מפגש קומונה...

4 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את העבודות מפקקי בקבוקי הבירה!
    אפשר לאמץ?

    השבמחק
  2. אני חולה על כל מה שקשור בפקקים האלה.
    והמסגרת שלך ממש מיוחדת.. הלכת על משהו אחר לגמרי.. יפה מאוד!

    השבמחק
  3. איזה רעיונות מגניבים לעבודה עם הילדים!!! ממש ממש אהבתי...איך הצלחת להוציא את הריח מהטונה? בא לך אולי להעלות הדרכה לתליונים המקסימים האלו בפורום "רעיונות מקוריים" (יש לנו פינת יצירה)?
    והמסגרת מקסימה, מיוחדת ועדינה!

    השבמחק
  4. עבודותייך משגעות ביופיין אבל הפקקים שבו את ליבנו. מצטרפת לקארין בבקשה להדרכה לפקקי הבירה!

    השבמחק