יום שבת, 23 באוקטובר 2010

תחייה, תצחק, תאהב

כמו שקרה לרותי המקסימה, קרה גם לי! היא נתפסה לקולקציית דפים והכינה מהם מספר מוצרים. אני התאהבתי (אהבה שתחלוף למראה קולקציה חדשה:-)) בקולקציית הדפים של Webster Pages- Garden Gala. רכשתי את הקיט והתחלתי לעבוד.
הגיעה לידיי מסגרת עץ קצת פגומה אבל מושלמת!? אחרי התלבטויות החלטתי להשתמש בדף וולום שהיה בקיט ולהדביק אותו ישירות למסגרת. הדף עשה את שלו- לא היה צריך להוסיף כלום. למרכז חיפשתי כיתוב קליט שיהיה כיף לתלות בבית.


לעבודה השנייה נעזרתי בהדרכה של tamika14 (תודה) להכנת קופסה לדפי ממו. כן, כן עשיתי הכל!!!




מי שמכירה את הדפים, יודעת שהצבעים יותר חיים. הצילום שלי דיי הורס:-(
בינתיים זהו מהקולקציה הזו. בטוחה שיגיעו עוד...
עכשיו כשאני קולטת את הקולקצייה (garden gala) אני מבינה מאיפה האהבה- בשבועיים האחרונים אני עובדת קשה בגינה בצהרון ומכינה יחד עם הילדים גינת ירק. תמונות בקרוב:-)

למשהו אחר...
השבוע מיה הזמינה חברה והתחשק לי מאד לעבוד איתם ביצירה. איזה כיף שילדות בנות 7 אוהבות יצירה!!! קניתי מסגרות וחיתוכי ליזר של פיה/מלאך ועוד חיתוכי ליזר קטנים. את המסגרת הן צבעו בצבעי אקריליק ואת חיתוכי הלייזר בטושים מיוחדים של Giotto-decor materials. האותיות הן של דפי ורחלי מבית מסטיקים.כל עניין בחירת הצבעים נעשה אך ורק על ידי הבנות. איזה מקסימות!!!


בזמן שהן עבדו, לא התבטלתי. צבעתי מחדש פיות שקניתי לפני הרבה הרבה שנים.




מחר שבוע חדש.
נראה מה ילד יום...

שבוע קסום ונפלא
רומינה

4 תגובות:

  1. רומינה מקסימה שלי!!! איזה כיף להיכנס לקרוא פוסט שלך, ופתאום לגלות בשורה הראשונה את הפרגון שלך עליי!! אז קודם כל תודה יקירתי.
    הקולקצייה שעבדת איתה יפהיפייה, והרעיון להשתמש בדף הוולום יצר לך תוצאה משגעת. האמת, לא הייתי גם מתנגדת לקופסת ממו מיוחדת שכזו.
    כל הכבוד על היוזמה הנהדרת לעבודה עם הילדות, אין מילים!!!

    השבמחק
  2. רומינוש, יופי של עבודות.
    התמונות של הילדות מהממות. בחיים לא הייתי מנחשת שבוצעו על ידי ילדות.

    השבמחק
  3. הכל מקסים ! איזה יופי !! :-)
    (ואני חשבתי שהופסט הוא המלצה לסרט "לאכול להתפלל לאהוב"...)

    השבמחק
  4. איזה יופי של תוצרים וסחתיין על ההספק.

    השבמחק