יום שבת, 15 במאי 2010

יום שישי - מרכז סוזן דלל

יום שישי האחרון ביליתי במרכז סוזן דלל בנווה צדק. כל כך נהנתי להסתובב במתחם וברחובות סביב. ישנה תחושה של חו"ל. הופתעתי מהעושר, אך עם זאת התאכזבתי מהצחנה בחלק מהרחובות. חיכיתי לרגע להגיע לבית הקפה 'טאצה ד'ורו' והתאכזבתי בגדול. את טאצה ד'ורו אני מכירה טוב מרומא, איטליה. רק מהמחשבה, ריח הקפה עולה באפי. מאד אוהבת את הגרניטה של קפה. זה בעצם ברד מקפה אספרסו ומעליו קצפת. רק שפה היחס הוא לא יחס, צורת ההגשה היא לא צורה והקפה לא קפה! כל כך מתחשק לי לקפוץ לרומא לשתות קפה!!!

אז מה בכלל אני עושה בסוזן דלל?
אליס, מ-MY PUNCH, אירגנה שלוש סדנאות בהנחייתה של נטלי קלבך מגרמניה. בחורה מקסימה להפליא. בתחילה נרשמתי לשתי הסדנאות הראשונות ותוך כדי עבודה החלטתי להישאר גם לסדנא האחרונה. לא התחרטתי לרגע. נהנתי משלושת הסדנאות, אך יותר מכל מהסדנא האחרונה. כמובן שלא הספקנו לסיים את הפרוייקטים. חזרתי הביתה, לארוחת ערב עם המשפחה (פרט לבעל שהיה בתחרות, ופרט לילדים שהיו אצל חמותי), ומשם לשולחן העבודה עד 4 לפנות בוקר!!!! וסיימתי את שלושת הפרוייקטים.

סדנא ראשונה: מיני אלבום. נטלי לימדה אותנו לעבוד עם צבעי אקריליק ווזלין! די דומה לאפקט של פיצוצים וצבע מתקלף. ניסיתי ולא מצא חן בעיני, אז הסתרתי בדפים מקסימים שקיבלנו בקיט. באלבום הזה חסרים לי רק מילים וביטויים שישלימו את העבודה.

סדנא שנייה: קנווס בהשראת אליס בארץ הפלאות. אין הרבה דמיון בין הנושא לתוצר. עבדנו כאן עם שעווה מומסת, צבעי אקריליק וכל הבא ליד.

וסדנא שלישית: שוב מיני אלבום. עבדנו הרבה עם גלימר מיסט ועוד כל מיני גלימרים למיניהם, התבלבלתי כבר עם השמות! עם העבודה הזאת התחברתי מיד ואני מאד אוהבת אותה.

לסיכום, נהנתי מיום שלם לעצמי, נהנתי מהעבודה ונהנתי מהחברה. דירוג בסולם ההנאות- מעולה,  two thumbs up. מחכה למרתון הבא!

שבוע מקסים לכולם!

11 תגובות:

  1. הי,
    יצאו לך עבודות מקסימות!
    מיכל

    השבמחק
  2. האלבום השלישי באמת מהממם, חבל שלא נשארתי גם לזו...אבל יצאו לך דברים מקסימים, כל הכבוד שסיימת!

    השבמחק
  3. מקסים, מקסים, מקסים!!!! איזו חריצות!

    השבמחק
  4. אוי, יצא מקסים מקסים
    גם אני אהבתי הכי הרבה את המיני האחרון...
    אכן סדנאות מענייינות ביותר!

    השבמחק
  5. איזה רצינית את! יצאו לך 3 עבודות מקסימות! אני תקועה עם הכל...(:

    השבמחק
  6. ♥♥ Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha...♥
    Amei seu cantinho... agradável, criativo e encantador... você é muito talentosa.
    Ótima semana! ♥
    ♥♥ Beijinhos.
    Itabira - Brasil ♥♥

    השבמחק
  7. רותי- עדנמאמי17 במאי 2010 בשעה 3:19

    היי רומינו'ש, יצאו לך תוצרים מקסימים.
    גם אני אהבתי מאוד את המיני האחרון, מקסים!!!

    השבמחק
  8. איזה מקסים! הכי אהבתי את האלבום השלישי. נראה שיצאת עם אחלה עבודות.
    2 אלבומים ודף מקסים - איזה כיף
    אהבתי את העץ בדף שעשית... ממה הוא?

    השבמחק
  9. תוצרי הסדנא מקסימים, תמיד מפתיע אותי איך עוד אפשר לחדש וליצור דברים חדשים, ממש ממש מקורי ומקסים.

    השבמחק
  10. בהחלט יצא לך מקסם :)
    ראיתי ששאלת אותי כבר לפני כמה זמן מאיפה אני מוצאת ציטוטים והייתי בטוחה שעניתי אבל מסתבר שלא, אז אני עונה כאן שלא יתפספס - נסי לחפש בגוגל אתרים בשם quotegarden ו- thinkexist, אלה שני המעדפים עלי מעבר לאוסף המכובד שקיים במחברת שאני מחזיקה עוד משנות העשרה שלי :)

    השבמחק
  11. כמה שזה יפה ומיוחד!
    ביצוע מהמם!

    השבמחק