יום שבת, 3 באפריל 2010

אביב הגיע, פסח כמעט נגמר

פסח כבר כמעט מאחורינו והאביב בשיא פריחתו. איזו עונה מקסימה ואיזה כיף להיות בחופש עם הבעל והילדים.להתעורר יקיצה טבעית בלי שום שעון מעורר מעצבן. לצאת לטייל בלי לחץ שצריך להספיק הכל ביום אחד, הרי יש מספיק ימי חופשה. אז ראינו סרט בקולנוע (הדרקון הראשון שלי-מומלץ!), העברנו יום שלם בפארק הירקון (גני יהושע), טיילנו ברחבי העיר העתיקה בירושלים, יצרנו בפסטיבל "הכדור בידיים שלנו" שנערך השנה בראשון לציון. היום ניסע לים ונשארו עוד יומיים לא מתוכננים. עד היום הילדים מאד שיבחו את הבילויים המשותפים, גם אם כללו הליכה רגלית מרובה. בקיצור- שבוע של יחד!
אל תחשבו שזנחתי את היצירה. אם לא קמים מוקדם, אפשר ללכת לישון מאוחר ובשקט של הלילה מאד נעים לעבוד או רק לתכנן את העבודות של היום למחרת. לפני החג נסעתי עם הילדים לאיקאה ומצאתי את המסגרת הבאה.
לא זוכרת כמה היא עולה אבל בטוח שהיא היתה זולה. המחשבה שעברה בראשי היתה שיהיה אתגר לעטר מסגרת פלסטיק לבנה ודו צדדית. בתחילה חשבתי לכרוך סרטים מסביב, אבל אי אפשר- יש באמצע מסילה, ומלמעלה מכניסים את התמונה. אולי למלא את כולה בפרחים, לכבוד האביב?- עמוס מדי! הבוקר הגיעה ההברקה! להשתמש בדיו סטאזון. התחלתי בחותמת של כיתוב עם דיו שחור ובעזרת ספוגית ודיו חום צבעתי את כל הרקע. זה כבר לא לבן!!! כעת נותר להוסיף מעט אלמנטים- פרחי בד קטנטנים, ואת פרחי פרימה הפכתי לפרפרים (מסירים אחד מחמשת עלי הכותרת, מוסיפים מחושים והנה פרפר!). המסגרת מוכנה! עוד לא בחרתי תמונות מתאימות, אז לצורך הצילום הכנסתי פנימה דף תווים ישן וקרוע. אולי זה ישאר כך!
נהנתי מאד מהעשייה ומהתוצאה! זקוקה לעוד אתגרים כאלה, יש למישהו?

7 תגובות:

  1. המסגרת מדהימה,רעיון טוב להשאיר אותה ככה היא רומנטית.

    השבמחק
  2. ראיתי את המסגרת הזאת באיקאה! השדרוג שעשית לה מקסים והפרפר שעשוי מפרח - ממש סטארט-אפ!!!

    השבמחק
  3. צ'מעי, המקוריות של הרעיון והיופי של הביצוע - כל הכבוד.

    השבמחק
  4. וואו זה ממש ממש מקסים!!!! אהבתי מאוד!!

    השבמחק
  5. דיילי - שלוש בשלישי11 באפריל 2010 בשעה 21:29

    המסגרת שלך ממש יפהפיה.
    אהבתי מאד את הפרפר העשוי מפרח, ואת השוליים מלאי הפרחים של המסגרת. הפכת אותה בהחלט למשהו אחר לגמרי, ושווה הרבה הרבה יותר מהמקור.
    תודה שהשתתפת באתגר שלנו.

    דיילי - שלוש בשלישי

    השבמחק