יום שבת, 13 במרץ 2010

ויהי אור

יחד עם אמא שלי קבענו ללכת לסדנא בסגנון וינטג' אצל נילי בפרדסיה. בחמש, בסוף יום העבודה, מקפיצים את הילדה ליום הולדת, מתדלקים, חוזרים הביתה להתקלח ויוצאים לדרך. יצאנו לפני הזמן למקרה שניתקע בפקקים. הפלא ופלא, אין פקקים ביציאה מכפר סבא- הכביש פנוי!!!! הגענו לפרדסיה בשש (הסדנה מתחילה בשש וחצי) והחלטנו לעצור במרכז המסחרי לשתות קפה טוב. בכניסה לפרדסיה הבנו שמשהו לא בסדר. עלטה סררה בישוב. בתחילה היה נדמה ששכחו להדליק את תאורת הרחוב, אך במבט שני גם הבתים היו חשוכים! בחושך מוחלט הצלחנו להגיע לביתה של נילי (תודה לשכן הנחמד שהראה לנו את הבית). אט אט הגיעו כל הבנות ועדיין חושך! נילי הדליקה נרות בחנוכיה וישבנו כולנו בסלון למה שהפך להיות ערב חברתי מוצלח במיוחד. כך ישבנו ופטפטו שעה שלמה. בשבע וחצי חזר החשמל וכולנו בדהרה יורדות לסטודיו להתחיל במלאכה. הסטודיו של נילי רחב ידיים, מזמין ומפנק!
התחלנו בכך שבחרנו קופסא ממגוון הקופסאות שמציעה חנות התכשיטים "מגנוליה":
מתחילים בעבודה- צביעת שולי הקופסא בצבע אקרילי. לאחר התייבשות, ציפינו את הקופסא בניירות תואמים. שייפנו קצוות ויישנו את הדפים. את חזית הקופסא ליפפנו בחוט וקשרנו מפתח/ אות ממתכת.
הנה הקופסא שלי:
והנה הקופסא של אמא:
מכאן המשכנו להכנת הספר. בחרנו צבעים תואמים, תפרנו אותם יחד ועיצבנו את הכריכה.
הספר שלי:
והספר של אמא:
בסוף הערב קיבלנו מנילי מתנה בעדיפות חברת גורי לינרו. תודה!!

3 תגובות:

  1. הי
    איזה כיף לראות את הדיווח שלך
    מגניב לראות כמה הקופסאות שונות אבל דומות, ואיך כל אחת לקחה את זה לכיוון שונה
    לשתיכן יצא מהמם
    ממש שמחתי להכיר
    בחשיכה וגם באור :-)
    וטוב שגיליתי את הבלוג שלך, הולכת לשוטט לי אחורה
    :-)

    השבמחק
  2. שיואו!!! :) אני גם רוצה!

    השבמחק