יום שני, 11 בינואר 2010

יום הולדת יש רק פעם בשנה?

מי אמר שיום הולדת חוגגים רק פעם בשנה?! מיה (בתי הבכורה) תחגוג מחר יום הולדת 7. לא התבלבלתי בתאריך. מיה נולדה ב- 14.12.2002 ומדי שנה חוגגים לה במשך חודש ימים!!! זה מתחיל מהיום עצמו, עוגה, בלונים, ברכה ורק בני הבית- אבא, אמא, אח (דור) וקסם (הכלבה). בסוף שבוע שמגיע מיד אחרי היום הולדת מזמינים את הסבים והסבתות, הדודים והדודות וכמובן שני בני הדודים המקסימים. כמובן שחוגגים גם בכיתה. ולבסוף, במצב הטוב, חוגגים אחר הצהריים ומזמינים את כל הכיתה והחברים. השנה בחרנו לעשות יחד עם חברה קרובה, מאיה, בבאולינג. אחרי ששיריינו תאריך ותיאמנו עם הבאולינג המרתון מתחיל.....
שקיות הפתעה האחראי על הבאולינג הודיע שלא ניתן להביא ממתקים מפאת הליכלוך והבלגן שנוצר. החלטנו להכין שקיות הפתעה במחיר סביר וכמובן שיראו מעולה. הנה התוצאה:
הכוסות הן כוסות חד פעמיות שקיבלתי מחבר של בעלי. אלה כוסות נייר של שתייה חמה רק ללא כל הפרסומות והצבעים. בפוטושופ עיצבתי מדבקה שתקיף את כל הכוס. השתמשתי בקישוטונים ממוחשבים שהורדתי באתרים מתחום העיצוב הדיגיטלי. זרקנו פנימה סוכריות ומסטיקים, ולבסוף העמדנו בצורה מסודרת צ'יטוס קטן, סוכריה על מקל, שרשרת סוכריות ושקיות של אבקת סוכר חמצמצה. בקיצור , מאד עשיר ומזיק לשיניים! לבסוף עטפנו הכל בצלופן וסגרנו בסרטים ורודים, דה!
הנה תמונה נוספת, שעידו, אחיה של מאיה, הוסיף עיצוב אישי:


עוגה גם כאן אין פשרות. כבר לא מסתפקים בעוגה כושית עם סוכריות. אני לא מוכנה לרכוש עוגה. מה שאפשר להכין לבד, עדיף. גם אם זה דורש ללמוד. זמן ללמוד לא היה הפעם, אז גייסתי חברה טובה, מיכל, להכין עוגה מבצק סוכר. מכיוון שאנו אמהות עובדות וצריך לארגן פרוייקטים בזמן שנשאר, גייסנו גם את גיסתה של מיכל. היא עובדת בתחום, כך שתוך כדי עבודה הכינה לנו את הקישוטים לעוגה. תודה!! לנו היתה עבודה קלה יותר. לעטוף את העוגה ולהדביק את כל הקישוטים. נשמע פשוט, אבל מאד קשה כשחמישה ילדים מסתובבים סביבנו ובעל אחד שלא מפסיק לדבר כשאת רוצה רק שקט כדי להתרכז. (מאיר- סליחה :-)). :



 
תלבושת זה לא שאין בגדים בארון, זה פשוט "אין לי מה ללבוש", מוכר? אז בשעה הכי עמוסה- שישי בצהריים- רצים לקניון כדי למצוא שמלה חדשה. למרבה הפלא, נכנסנו להוניגמן ומיד היא מצאה את אהבתה- שמלה שחורה ועליה פרחים ופרפרים בנצנצים בצבע כסף! ונעליים תואמות בנמרוד! הלך חלק.
והנה הנסיכה:
 
מיה'לה מזל טוב ושתהיה לך שנה מקסימה! אוהבת, אמא:-)
 

תגובה 1:

  1. המון זמן שלא ביקרתי פה וכל כך הרבה התווסף! איזה יופי של דברים ואיזה הספק, כל הכבוד!

    השבמחק