יום שני, 28 ביוני 2010

קפיצה קטנה!

וואוו!!!! כמה זמן לא הייתי כאן! הכל ישמע כתירוצים - אבל באמת לא היה לי זמן! בין ארגון מסיבת סיום לילדה  והכנת אלבום דיגיטלי לכיתה, לבין תכנון וארגון הקייטנה בצהרון, בין הכנת מתנת סיום לילדי הצהרון, לבין ניהול הבית וכל זה מתלווה לשיגרה היום יומית בצהרון (את הילדים לא מעניין שאני בלחץ ויש לי מיליון דברים לעשות).בעקבות כל הלחץ גם יצא לי קצת החשק והמוזה ליצירה.
אני מתנצלת מראש על העומס בפוסט הזה. אני לא בטוחה שיהיה לי זמן בימים הקרובים- אני מנצלת חלון הזדמנויות!
השתתפתי במפגש קומונה "צומת צבעים" ולראשונה השתתפתי בהחלפה. זו הייתה החלפת משאלות. הייתי צריכה להגשים משאלה לאחת החברות. לצערי עד שבחרתי מה אני רוצה לעשות, נשארתי בלי בחירות והייתי צריכה להכין מחזיק מפתחות תפור! אני! שלא יודעת לתפור!!!!! כמובן שגייסתי את אמא שלי לעניין! (דאגי, אני מאד מקווה שאהבת את זה). זה מה שיצא:
כמובן שהתלווה כרטיס ברכה והכל הוכנס לקופסא:

באותה החלפה אני ביקשתי מחזיק מפתחות לא שביר. אז קיבלתי מממקו קישוטיק (היא התבלבלה ואני סולחת) תפור:

הפרוייקט הבא היה הכנת מתנה לילדי הצהרון. במהלך השנה העברתי להם חוג בישול. כל שבוע בחרתי מתכון אחר והילדים הכינו בהדרכתי. חיפשתי מתכונים שונים שהילדים יוכלו להכין אותם יחד עם ההורים בבית; שהילדים יקחו חלק פעיל בהכנת ארוחות בבית. החלטתי שמתנת סוף שנה צריכה להיות בתחום. אז.......
קניתי תבניות, מערוכים וחותכנים, אמא תפרה סינרים ואני הייתי אחראית על העיצוב. קניתי תיקי אלבד וקישטתי לבנים ולבנות ואיך אפשר בלי חוברת עם כל המתכונים שהכנו מתחילת השנה. הנה המתנה:
והכל ארוז יחד:

ופרוייקט שהכנתי הבוקר לכבוד מסיבת הסיום בגן של דור. הנושא של המסיבה הוא "הכבש השישה עשר". מיד התנדבתי להכין עוגה!!!! תראו מה הכנתי להם:
העוגה היא עוגת מייפל עגולה שכיסיתי אותה עם מרשמלו. וכל השאר בצק סוכר. העוגה , כמובן, נטרפה בין רגע!!!

אחרון חביב, גיסתי חגגה יום הולדת (מזל טוב דגנית) והנה הכרטיס שהכנתי:

זהו לבינתיים, אני לא יודעת מתי אגיע שוב לבלוג. מקווה שאצליח להשחיל מדי פעם עבודות שאכין עם הילדים בקייטנה. אם לא, ניפגש שוב אחרי ה 12.8.
חופשה נעימה לכולם!!!!!