יום ראשון, 28 במרץ 2010

מהומה רבה

קודם כל אני מתנצלת שלא כתבתי הרבה זמן, זה לא אומר שלא הכנתי דברים. אז עכשיו שסיימתי את קייטנת פסח, הבית מבריק והקניות נעשו, יש לי זמן לכתוב. אני רק מזהירה שהפוסט ארוך (יותר תמונות ממילים):
נתחיל במתנה לגננת והסייעת בגן של דור. קניתי צנצנות, עיטרתי בנייר וקישוטים ומילאתי בשוקולדים:

הכנתי כרטיס ברכה לעובדות בגן של אמא:
השתתפתי בסדנא של ענת טשופילה להכנת מיני כרטיסי ברכה וקופסא לכרטיסים:
השתתפתי בסדנת דומינו של חגית. מאד נהנתי ועכשיו נותר לקנות דיו אלכוהולי ולהתחיל להשתעשע:
על פי הדרכה שנעשתה בבלוג של  HYBRID CHICK (שווה להיכנס!!!) הכנתי את ה"תמונה" הבאה שעשויה מקרמיקה (כן, כזו שמרצפים איתה או מצפים איתה קירות) ועליה העברתי תמונה שעיצבתי בפוטושופ. אם אתן מנסות להכין, אנא קיראו את ההוראות ביסודיות! וחייבים להדפיס/ לצלם במדפסת לייזר:
הכנתי גם צנצנת מתנה וכרטיס ברכה לדפי לכבוד יום הולדתה, אבל מרוב פזיזות שכחתי לצלם. עימכם הסליחה!

נראה לי עמוס מדי וחסר מילים! אבל משלמים על פיגורים!
מהיום אני בחופש עד האסרו חג, אז יהיו פה יותר עדכונים ויותר עבודות! יש לי המון פרוייקטים שרק מחכים שאשב ליד השולחן לעבוד.

חג שמח לכולם! (למקרה שלא אכתוב עד כניסת החג)

יום שני, 15 במרץ 2010

החלמה מהירה

בערב סוכות 2009 (לפני 6 חודשים) שררה השכינה בשכונה. הבת של השכנים התחשמלה למוות במקלחת ואבא לשניים (+ אחת בדרך) הלך לישון ולא התעורר שוב. המקרה השני היה מאד קרוב אליי רגשית. בנו של אותו גבר (בן 34 במותו) נמצא אצלי בצהרון. אבא למופת, תמיד שמח והיה מבלה רבות עם בנו הבכור בבישול, רכיבה על אופניים ועוד. כאשר קרה המקרה נערכה קייטנה בצהרון, כך שליווינו את הילד רגשית ברגעים הכי קשים. בינתיים נולדה התינוקת השלישית והאמא מתפקדת נהדר עם עזרה מבני המשפחה.
אתמול בישרה לי האמא שהילד יעבור השבוע ניתוח להוצאת השקדים וביקשה אם אוכל לצרוב לבנה מספר סרטי DVD שיש לנו בצהרון (לא להלשין על העתקה!!!!) כדי להעביר את הזמן בבית החולים. צרבתי לו את הסרטים שביקש ועברה בי המחשבה שאי אפשר סתם לתת לו אותם. אז הכנתי מדבקה לדיסק ושמתי בקופסאות פלסטיק. עכשיו איך מגישים? התחלתי לנבור בציוד שלי ומצאתי אריזה של MP4 שהורי קנו לביתי. הדיסקים נכנסים בדיוק!!! תוך 20 דקות (צריך להגיע לצהרון בזמן) עטפתי את הקופסא כמו שנילי לימדה אותנו בסדנא. הוספתי חמסה לשמירה עליונה (אולי זה לא מתאים אבל הייתי חייבת) והקדשה מכל הצהרון.בהתחשב בזמן ביצוע העבודה, אני חושבת שיצא יפה מאד.
(סליחה על איכות הצילום. הצלמה שלי התקלקלה וצילמתי עם המצלמה שבטלפון הנייד).


בהצלחה בניתוח והחלמה מהירה!

יום שבת, 13 במרץ 2010

HOME SWEET HOME

מאד התלהבתי מהשלט שהכינה gallish לחגית. בעיה אחת גדולה- אני לא מוצאת בשום חנות את השלט!!! במקרה העליתי את הבעיה במפגש יצירה אצל דפי ובלי לחשוב פעמיים דפי שלפה אחד מהמדף העליון. לצערי שכחתי לקחת אותו באותו הערב (תשמרי לי על זה, דפי). בינתיים, הזדמן לי להגיע לדרום תל אביב. נכנסתי לארטא ושם מצאתי (לא את השלט הרצוי) אותיות עץ MDF צבועות לבן. להרכיב את המילה WELCOME היה מוגזם- הגודל והמחיר. הסתפקתי במילה HOME. הדבקתי דפים של בייסיק גריי מהסדרה lemonade, שייפתי קצת את הקצוות שיראה כחלק מהעץ וזה מה שיצא:
התאהבתי! מאד אהבתי את שילוב הצבעים עם הלבן. אני מחפשת רעיונות נוספים באותו סגנון. הגיע הזמן לשנות את העיצוב בבית!

ויהי אור

יחד עם אמא שלי קבענו ללכת לסדנא בסגנון וינטג' אצל נילי בפרדסיה. בחמש, בסוף יום העבודה, מקפיצים את הילדה ליום הולדת, מתדלקים, חוזרים הביתה להתקלח ויוצאים לדרך. יצאנו לפני הזמן למקרה שניתקע בפקקים. הפלא ופלא, אין פקקים ביציאה מכפר סבא- הכביש פנוי!!!! הגענו לפרדסיה בשש (הסדנה מתחילה בשש וחצי) והחלטנו לעצור במרכז המסחרי לשתות קפה טוב. בכניסה לפרדסיה הבנו שמשהו לא בסדר. עלטה סררה בישוב. בתחילה היה נדמה ששכחו להדליק את תאורת הרחוב, אך במבט שני גם הבתים היו חשוכים! בחושך מוחלט הצלחנו להגיע לביתה של נילי (תודה לשכן הנחמד שהראה לנו את הבית). אט אט הגיעו כל הבנות ועדיין חושך! נילי הדליקה נרות בחנוכיה וישבנו כולנו בסלון למה שהפך להיות ערב חברתי מוצלח במיוחד. כך ישבנו ופטפטו שעה שלמה. בשבע וחצי חזר החשמל וכולנו בדהרה יורדות לסטודיו להתחיל במלאכה. הסטודיו של נילי רחב ידיים, מזמין ומפנק!
התחלנו בכך שבחרנו קופסא ממגוון הקופסאות שמציעה חנות התכשיטים "מגנוליה":
מתחילים בעבודה- צביעת שולי הקופסא בצבע אקרילי. לאחר התייבשות, ציפינו את הקופסא בניירות תואמים. שייפנו קצוות ויישנו את הדפים. את חזית הקופסא ליפפנו בחוט וקשרנו מפתח/ אות ממתכת.
הנה הקופסא שלי:
והנה הקופסא של אמא:
מכאן המשכנו להכנת הספר. בחרנו צבעים תואמים, תפרנו אותם יחד ועיצבנו את הכריכה.
הספר שלי:
והספר של אמא:
בסוף הערב קיבלנו מנילי מתנה בעדיפות חברת גורי לינרו. תודה!!

יום חמישי, 11 במרץ 2010

כרטיסי ברכה ליום הולדת

תקופת ימי ההולדת החלה!!! בשבועיים הקרובים כמעט כל יומיים הילדים שלי מוזמנים ליום הולדת! מטורף!!!!
אחרי קניית המתנות החלטתי לפנות קצת זמן ולהכין לחוגגים כרטיסי ברכה מעשה ידיי.

לבנות:
ולבנים:

מזל טוב לכולם!!!!

יום שלישי, 9 במרץ 2010

הבטחות צריך לקיים

ברשומה הקודמת פירסמתי את אלבומי אקורדיון שהכנתי לסבתא רוזי ולסבתא שמחה. חיכיתי לתמונות נוספות כדי להכין אלבום לסבתא סימה וסבא ישראל. אז... תודה לרוני שדאגה לשלוח את התמונות במהרה. האלבום אמור היה להראות כמו האלבומים האחרים אבל הייתי חייבת להשתמש בחותמות של פיות שרכשתי אצל דפי ממסטיקים.  הלוחות של הבנים נראים דיי דומה לאלבומים הקודמים אבל הלוחות של הבנות בעיצוב חדש. את הפיות צבעתי עם צבעי עפרון אקוורל.
(תודה לרחלי על הרעיון להניח סרט על סרט. זה מאד הוסיף לחזות העבודה. תודה!)
  
  
(קצת נהרס לי אבק הנצנצים בשרביט. סליחה!)


  

בינתיים סיימנו עם אלבומי האקורדיון עד שיגיעו עוד הזמנות מהמשפחה/ חברים.


יום שבת, 6 במרץ 2010

פרגמנט

ביום חמישי בערב דפי ממסטיקים אירחה את ברכה ברק מחברת דוקרפט לסדנת הכרות עם אומנות הפרצ'מנט.
צירפתי את אמא לסדנה וממש נהננו מהחברה ומהעשייה. כמובן שהשבת, אחרי השתתפות במירוץ כפר סבא, דגדג לי באצבעות והנה התוצאה:



שבוע טוב לכולם!